THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday, April 20, 2009

UGHHHHHHH

UGHHHHH..... Well it has been a while! Seems my computer caught a nasty virus to start with. That I tried my hardest to get rid of it on my own. And with no such luck! So on the telephone I go. Now the fun part was the other person on the other end of the line telling me they would send me an e-mail explain step-by-step what I was to do to get rid of it! Yeah right!!!!! Supposedly I got rid of it. But then low and behold it popped back up! Now mind ya, I have been on-line for over 13 years and never (knock on wood) had a virus before on my computer! Seems this one was stubborn. So I called them again. Well they got into my computer and let me just say the dang gum thing is GONE!!!!!!! Knock on wood to be safe..............

Of course that is not all that has kept me off line. That I have been sick too thanks to old man winter. It appears that he/she will just not leave me alone either! It started out two weeks ago with just feeling yucky. Then the coughing real bad. Next the yucky stuff coming up. So off to the Doctor I went. Appears I got me a bad case of "Bronchitis!" UGH!!!! Well my Doctor put me on a real strong antibiotic, a nasal spray, and told me to go buy a real good Vitamin C tablet to start taking. That my lungs are doing great just a lot of rattling going on. But other than that, hopefully I will be new again soon! He (my Dr.) says it is just going to take time for my body and lungs to heal from the surgery longer than they thought. Must be cause my immune system is weak. Plus I am a little screwed up too! LOL

But wait there is more....LOL Never dull around here! That my son came down to visit the other week too. That his 19 year old truck was about to bite the dust! Yep, it kept leaking this stuff out underneath it and it was not from the radiator we found out! Thank goodness my hubby is a mechanic! Nope, it seems the freeze plug or head gasket is about to blow up in it! Well his truck has over 200,000 miles on it! Needless to say, we fixed it the best we could and he went back home. But called Friday night to let us know the clutch went out in it at 4:30 that morning on his way to work! :0(
So Saturday, he and his wife was out looking for him a new ride as well as us! Luckily, he found him a used truck. And got a great deal on it! Thank goodness. Yet, his cousin (our nephew) called to tell us his clutch went out in his truck as well! UGH!!!
Seems now we have another truck to fix! That Joshua's can be fixed! LOL

Like I said it is never dull around here. And I sure do not have time to be sick! Believe me I am counting down the days till we leave for the Oceanside! Which is now only 12 more days. Lord knows I need to soak me up some sun and fresh air. Plus turn off my cell phone! Oh no, I can not do that there might be a true emergency! LOL I better leave it on just in case and screen my calls! :0)

So there ya have it. This is what has been going on in my little world. I will say that Easter was lovely. And I hope you all had a lovely one too. Take care. Blessings to each and everyone of you! Ta Ta

7 comments:

Lynn@ The Vintage Nest said...

okay..so who is this person you called to get help with the virus?? And so so sorry you have been down and out. Bronchitis is not fun. Eat lots of yogurt for your immunity. Lucky you....heading to the oceanside! So are we! And I can't wait. Not until late May though. You have fun!

Anne said...

On how nice. Enjoy your little get away. It sounds like you need it. The sun and ocean always helps one to feel better. I do hope that you have a fabulous time away. I hope you feel better to so that you can get focused on your little vacation. Take care. Hugs.

Jeanne said...

It's about dang time! I have missed you immensly! No more viruses of any kind, ok? I love you! Stay well. Tell your kids to quit breaking things. And you better get a lap top for vacation! I can't go this long without some communication!

Calming Scents said...

well your life is sure not dull! I'm so envious your going to the oceanside...i hope you have the greatest relaxing time of your life.

isnt that just how it goes with vehicles? its a never ending pain in the butt.

Suldog said...

Glad all is more-or-less OK now!

JyLnC said...

Have a good time on your getaway. I hope you stay healthy this summer.

Nana Net said...

Ok, Lynn I called the makers of my Virus software to help me out!
And thank you all for the well wishes and I can not wait for my ocean side retreat to start! YEAHHHH..... I truly need it. LOL

And yes Dawn, vehicles can be a pain. But luckily my hubby can fix almost anything that goes wrong with them! :0) Plus my brother-in-law, as well as my 82 year old Dad! Thank Goodness!